[Free] Snackbar extension update (20/06/2017)

ya compilo una una nueva vercsion la actual es para llollipop en adelante

amigo puedes probarla y si me regalas una captura de pantalla quedaría agradecido

mi version es 6.0.1

debería funcionar con esa api. compile otra sin la elevación pruebala y si me puedes regalar una captura quedaria agradecido

ok es la version que dice lollipop?

menor que “<” lollipop

1 Like

listo, ahora funciona, gracias…

2 Likes

primera vez que envio informacion al pasado aqui son las 10:26 y en donde estas las 8:23

jajaja estoy en Tecate, Baja California, Mexico son las 08:51am

I tested last version of your extension
versión < lollipop
co.com.dendritas.Snackbar.aix2 (11.7 KB)

Work fine!!!
Thank you , Andres!!!
Your readiness is very appreciated

PS i’m from Italy

There is a BUG in SnackbarButton Size is very thin… Is it possible to provide custom Height Option for Snack Bar ?

intenta con esta

1 Like

Not working! I am using Marsh-mellow

en el segundo post esta la extensión actualizada, si te genera algún error por favor enviar la captura de pantalla

saludos

Andres

Thanks Andres the issue is fixed with new version of snack-bar!.

I am attaching the copy of working snack bar from appybuilder for Thunkable audience.

co.com.dendritas.Snackbar (4).aix (12.1 KB)

Instructions:
Disconnect/Reconnect the Thunkable Live after importing the new-version of snackbar!

1 Like

works great for me however we definitely need the possibility to adjust the height of the Bar.
For me it is also too narrow And I like to display a longer text so it needs to be thicker.
Maybe also define how wide the text area can be so 60% of the width of the screen the text
will be displayed and the other 40% is for the button…

Andy

The Snackbar extention sizing is standard with button and text . If you are looking for customization in snackbar… you can do it with Mika’s example with your own sizing Bottom Menu Style | with Swipe function

thx however I need the snackbar since it is in front of everything… I Cant adjust the buttons below to fit the example
like Mika did

Andy

Hola amigo si nesecita personalizar algo puedes apoyar la extensión con 10 dólares y agregaré los métodos.

Saludos

Andrés

Ok this sounds ok for me who else likes to have this feature?

Andy