[Free] Extension Sidebar Navigation Update 12/04/2018

Still crashes

send me capture of media files and properity

Sorry I´m relatively new to this, and Google Translate is not very good, what is meant with this? Sry

use logcat to find out more about the runtime error

also you might want to take a look at how to switch screens correctly…
see tip 1 here

Taifun

companion mode

apk build mode

yeah I switched it off for building

logcat.txt (214.0 KB)

This is what Ive got

I got it. I was very stupid, I uploaded the fonts zips and not ttfs. Embarrasing ^^

Please use normal App inventor color blocks!! Why areyou waiting for new AI updt? It will still be same, hex code will still converted to AI color code.

my extension for my application to stop

please send the blocks and an image of the properties

@Andres_Cotes Creo que la extensión sidebar tiene un error de compatibilidad con otras extensiones. Ya que tengo una aplicación que al ponerle la extension sidebar da error al iniciarla (Se ha detenido), en cambio si borro la extensión sidebar si que funciona la aplicación. Mis bloques son los siguientes:

¿Quizá pueda ser por que no me sale la opción de “Development” y no pueda desactivarla al crear el APK?

si la utilizas en thunkable o inventor funsionara pero si la utilizas appybuilder presenta un error, dentro del ejemplo aia esta la primera versión de la extensión esta fusiona en todas las distribuciones pero no se puede añadir solo ejecutar desde proyectos desde cero, la version paga tiene corregido todos esos bug y soporte por si aparecen nuevo problemas.

La estoy utilizando en Thunkable, pero no funciona. No entiendo por que no va.

What about the typography files that you must have also uploaded in your assets???
I mean MaterialIcons-Regular.ttf and Roboto-Medium.ttf
I had the same issues like you without them…

Muchas gracias @Mr_Blackd, llevaba un rato mareandome la cabeza.
Un saludo.